Jeugddienst

Zondag 11 december 2016

Locatie: Gereformeerde kerk (Stationstraat 20)
Spreker: Ds. Noordam

Wij zijn een aantal leden van de Gereformeerde kerk aan de Stationsstraat in Hardinxveld-Giessendam. In deze kerk is het idee ontstaan om meer te doen voor de jeugd. Door diensten aantrekkelijker te maken, willen we laten zien dat in de kerk zitten ook heel leuk kan zijn. We hebben dit gegoten in de vorm van jeugddiensten. Deze jeugddiensten worden geleid door een predikant of spreker en het zingen wordt meestal begeleid door een band.

Zoals het woord al zegt zijn het diensten voor de jeugd, maar iedereen is natuurlijk van harte welkom, want leeftijd maakt niets uit!! Na de dienst is er tijd om wat met elkaar te drinken en je mening te geven over de dienst.

In de diensten willen we laten zien dat het de moeite waard is om voor Jezus te kiezen. We geloven dat God zijn zoon Jezus naar de aarde gezonden heeft om voor jouw zonden te sterven, zodat het voor jouw mogelijk is om weer bij God te komen.

Website van de jeugddiensten → Website van de Gereformeerde gemeente →